Corporate Wine Tasting Events

21 12 2008

banner_72890_es2

winepleasures-alex-duran1Ponente: Alex Duran – Loftwines Sommelier Events

El evento vinícola como herramienta de comunicación. Desde la óptica del Sommelier-Organizador, presentación orientada a corporativos, dmc’s, empresas de Incentivos, Bodegas y Sommeliers.

Se debatirán los siguientes puntos:

1. ‘Enospitalidad’ el cliente y su entorno verdaderos protagonistas.

2. El valor añadido de un evento con vinos.

3. El equilibrio entre aprendizaje y divertimento

4. Sommelier, creador de Comunicación.

5. Montajes según Objetivos de comunicación.

6. Material complementario.

7. Selecciones de vinos.

Pueden contactar con Alex haciendose miembro del grupo social: Wine Pleasures Wine Tourism Conference and Workshop Social Network. Ahí nos veremos!


Actions

Information

3 responses

31 12 2008
Loftwines participa en el Congreso WinePleasures « Loftwines blog

[…] una ponéncia bajo el Título Corporate Wine Tasting Events donde presentará el evento vinícola como herramienta de comunicación. Desde la óptica del […]

12 01 2009
Loftwines Congress participation « Loftwines blog

[…] the meeting, it will propose a speech Corporate Wine Tasting Events, presenting a wine event as Communication Tool. From the Sommelier-Planner point of view, […]

30 06 2009
Somni.org » Blog Archive » Loftwines participa en el Congreso WinePleasures

[…] una ponencia bajo el Título Corporate Wine Tasting Events donde presentará el evento vinícola como herramienta de comunicación. Desde la óptica del […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: